Podobne strony

  • Marketing Serwis

    Prasa ekonomiczna
    Wydanie elektroniczne miesięcznika adresowanego do menedżerów. Porusza zagadnienia badań rynku, public relations, reklamy i mediów, sprzedaży i marketingu, strategii, techniki marketingu.
  • Marketing w Praktyce

    Prasa ekonomiczna
    Strona prezentuje wiedzę o strategiach sprzedaży, produkcie, polityce cenowej i dystrybucji. Zawiera omówienia planów i strategii marketingowych, kampanii reklamowo-promocyjnych oraz raporty z badań rynku i case study z rynków FMCG, usług, finansów i ubezpieczeń.
  • Agencja Reklamowa Fart

    Reklama
    Agencja reklamowa typu full service, prowadzi kampanie reklamowe we wszystkich mediach. Zajmuje się pozycjonowaniem i wprowadzaniem nowych produktów na rynek.
  • Firma Konsultingowa "Horyzont"

    Doradztwo rolne
    Internetowa prezentacja firmy zajmującej sie świadzczeniem usług konsultingowych dla spółdzielni mleczarskich, gospodarstw rolnych Skarbu Państwa, ODR-ów. Swe działania Horyzont realizuje poprzez organizację seminariów, konferencji, warsztatów, wydawanie różnego rodzaju broszur, katalogów, książek oraz wykonywanie badań rynkowych, biznesplanów i strategii marketingowych.
  • Ośrodek Badania Opinii Publicznej

    Badania opinii publicznej
    Ośrodek Badania Opinii Publicznej jest najstarszym instytutem badawczym nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. Na stronie zamieszczono informacje o pełnej ofercie badań Ośrodku, badaniach w mediach, badaniach opinii publicznej oraz o badaniach rynku.


Tu jesteś » Strona główna » Ekonomia

:: Quantify - Analizy i badania rynku ::

Nasza ocena:
Adres: https://quantify.pl/

Ulica: Królewska 65A

Miasto: Kraków
Kod: 30-081
NIP: 6772413828

Telefon: 602 420 700




Opis:

Quantify to polska firma, która zajmuje się opracowywaniem profesjonalnych analiz i badań rynku. Quantify posiada siedziby w Krakowie i Warszawie. Oferuje analizy zarówno rynków lokalnych, jak i krajowych i międzynarodowych. Firma świadczy usługi dla klientów o różnej skali działalności i z różnych branż. W każdym przypadku celem jest dostarczenie konkretnych informacji, które pomogą firmom podjąć właściwe decyzje biznesowe.