Podobne strony

  • Hotel Włókniarz

    Szczyrk
    Hotel Włókniarz w Szczyrku - oferta obejmująca: centrum rehabilitacji i odnowy biologicznej , szkołę jazdy na nartach , wypożyczalnię sprzętu narciarskiego. Możliwość rezerwacji on-line.
  • Hotel3

    wielkopolskie
    Oferta hotelu i restauracji w Swarzędzu. Możliwość organizowania szkoleń.
  • Hotel Gołębiewski

    warmińsko-mazurskie
    Zaproszenie do hotelu mającego swe siedziby w Mikołajkach i Białymstoku. Ciekawa oferta dla turystów indywidualnych, rodzin, a także biznesmenów (możliwość przeprowadzania szkoleń, konferencji, seminariów, spotkań integracyjnych, kongresów oraz imprez o charakterze wystawowo-targowym). Wiele możliwości aktywnego wypoczynku, a także korzystania z restauracji, kawiarni, night clubu.
  • Pałac w Krześlicach

    wielkopolskie
    Pałac w Krześlicach to elegancki i stylowy hotel, centrum konferencyjne oraz Ośrodek Szkolenia Językowego w murach pięknie odrestaurowanego neogotyckiego pałacu.
  • Pomerania - Prywatne Przedsiębiorstwo Turystyczne w Szczecinie

    Hotele i pensjonaty
    Szczecińskie przedsiębiorstwo turystyczne oferuje profesjonalną organizację i obsługę konferencji, szkoleń, wypoczynku indywidualnego i zbiorowego. Firma posiada sieć obiektów hotelowo - gastronomicznych. Tutaj zapoznasz się z warunkami wypoczynku i zakwaterowania w poszczególnych hotelach, pensjonatach, zajazdach oraz campingach.


:: ::

Nasza ocena:
Adres: http://www.wstronerozwoju.com/

Ulica: Winorośli, 12/24

Miasto: Warszawa
Kod: 03-142
NIP: 8361730959

Telefon:




Opis:

Świadczymy usługi szkoleniowo-doradcze dla firm
Obszary specjalizacji:
1. Szkolenia rozwijające kompetencje dla kadry menedżerskiej:
Komunikowanie
Motywowanie
Prezentowanie
Zarządzanie Zmianą
Rozmowy Oceniające
Asertywność
Coachingowy styl zarządzania
2. Szkolenia mające na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach:

Obsługa Klienta
Telefoniczna Obsługa Klienta
Obsługa Reklamacji
Techniki sprzedaży
Asertywność
3. Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta